olej jest idealny (czytaj stabilny) do takich wysiłków. Mnie też na początku zaskoczyło zużycie ale nawet w ASO po szegółowym sprawdzeniu padła dignoza: to jest TFSI one tak mają.
nie mają, owszem wciągają olej, ale nie w takich ilościach
Zamieszczone przez ctv
nieznam oleju ,ale tradycyjnie sprobowalbym z motulem
u mnie po przejściu, a właściwie po powrocie do motula zużycie oleju spadło praktycznie do zera, a wcześniej na castrolu i mobilu łykał nawet 0,2l/1kkm
Jeśli chodzi o olej to zrobię jeszcze dokładne oględziny przy najbliższym przeglądzie (może trochę przesadziłem z przebiegiem ops: ale podam pomiar przy najbliższej okazji - na pewno nie jest to więcej niż 5000km) - myślę też że sporo zależy od stylu jazdy - ja latam dosyć sporo na długich przelotach i właściwie cały czas pałuje brykę :twisted: Mam zrobione ponad 60000km na tym setupie i to bez większych problemów . Może zrobię test z motulem przy najbliższej wymianie oleju.
Jeśli chodzi o wydech to mam zainstalowany ten (70mm średnica):
To jest wydech CATBACK reszta jest dosztukowana kwasówką.
Jeśli chodzi o prędkości orientacyjne na poszczególnych biegach to (szkrzynia 6-cio biegowa dołożona szpera quaife):
I - 40
II - 90
III - 140
IV - 180
V - 220
Jeśli chodzi o spotkanie to często śmigam "7" pomiędzy Warszawą a Olsztynem.
VI - na liczniku buda zamknięta (270) ale komputer zatrzymany na 250KM/H (więcej nie "łapie" pokazuje, że "Speed limit exceeded". Jeśli chcesz koniecznie szczegółowych pomiarów to je zrobię przy najbliższej okazji na hamowni.
Szybko zużywają się klocki i tarcze (zwłaszcza tylne max 7000km) oraz przednie opony (wymiana gum co najmniej 2 razy sezon )
to faktycznie jej nie oszczędzasz :roll: i w tym był upatrywał przyczyn zużycia oleju :zlosnik:
BTW TFSi na częste i szybkie trasy :?: :roll: no nic, co kto lubi 8)
Compoty maja podzielone modyfikacje na stage , jest na forum RS zrobiona na ponad 300 i z tego co widziałem na YT poradziła sobie z Audi S3 zrobiona na 290KM :diabelski_usmiech
wheeltrade, gdzieś pisałeś, ze już nic nie będziesz dokładać... może warto przemyśleć jakąś szperę Gratuluje wygranej Takie zwycięstwo nad S5 musi cieszyć podwójnie
Znajomy ma rs-sa zrobionego na 250km,i ostatnio troszke pojezdzilismy i pomierzylismy,i wyszlo to mniej wiecej tak:80-120 4,5,6 odpowiednio ok 5.5,7.5,10.7.80-160 12,16.5,24.0 0-100,0-200 6.4 , 28.0
200KM i około 390, przy 2tys 325Nm, przy 4tys 350Nm. diesel powininej predzej sie zebrac z dolnych obrotow niz benzyna pewnie dlatego, na V miałem około 8sek
Pamietam bodajze w 1997,mercedes wprowadzil do c-klasy motor 2.3 kompresor i on mial na 5 od 80=120 10.0 sek wtedy to byl kosmos.Co do tych pomiarow postaram sie dzisiaj podac czasy jak nalezy.Auto jest dobrego sasiada wiec nie bedzie problemu,a lubimy sobie pojezdzic.
[ Dodano: Pon 05 Lip, 10 21:53 ]
Tak jak mowilem wczesniej zrobilismy nowe dokladne pomiary,juz bez balastu.I wyszlo tak 80-120 3,4,5,6.Na 3 4.8,na 4 6.4,na 5 7.2 i na 6 8.5.Moze ktos pochwali sie swoimi pomiarami?
Komentarz